por lo que sea / dena delakoagatik

Por lo que sea

POR LO QUE SEA.

Ante la avalancha de anuncios e información que recibimos diariamente, las empresas e instituciones necesitan más que nunca encontrar nuevas formas de comunicarse con sus públicos y transmitir los valores que les representan.

Si, por lo que sea, tu empresa o institución necesita crear contenido de valor, en Diagonal nos valemos del Branded Content* como solución. Ese arte de contar historias aparentemente mundanas que de forma no invasiva apelan a las emociones, generan valor y conectan audiencias con marcas.

por lo que sea

(*) El Branded Content es una técnica de marketing que consiste en crear contenido centrado en los valores de una empresa o institución y no en sus productos o servicios, mejorando su posicionamiento, generando conversación, notoriedad de marca y fidelización.

DENA DELAKOAGATIK.

Egunero jasotzen dugun iragarki- eta informazio-oldearen aurrean, enpresek eta erakundeek, inoiz baino gehiago, publikoarekin komunikatzeko eta euren baloreak transmititzeko modu berriak aurkitu behar dituzte.

Zure enpresak edo erakundeak, dena delakoagatik, balio-edukia sortzeko beharra badu, Diagonalen Branded Content* teknikaz baliatzen gara irtenbide gisa. Itxuraz mundukoiak diren istorioak kontatzeko trebetasun hori, zeina modu ez-inbaditzailean emozioei erreferentzia egiten diona, balioa sortzen duena eta entzuleak markekin konektatzen dituena.

dena delakoagatik

(*) Branded Content marketin teknika bat da. Enpresa edo erakunde baten produktu edo zerbitzuetan zentratu beharrean, haren balioetan zentratutako edukia sortzean datza, bere posizionamendua hobetuz eta elkarrizketa, marka-ospea eta leialtasuna sortuz.