Haberlo pensado antes de…
Haberlo pensado antes de…
Inteligencia artificial, realidad aumentada, marketing con compromiso social, nueva generación de SEO…
En la actual era líquida del marketing, la única constante es el cambio. Por eso las empresas e instituciones que quieran ser relevantes y efectivas deben saber adaptarse a esta realidad.
En Diagonal ayudamos a empresas e instituciones a diseñar estrategias de marca* para evitar sorpresas de esas que nos hacen la vida más divertida… si les ocurren a otras personas. O a otras marcas.
(*) La estrategia de marca es un plan holístico que permite a empresas e instituciones conectar con sus públicos a través de aspectos clave como la visión, el valor diferencial y posicionamiento, el estilo de comunicación o la arquitectura de marca.
Aurretik pentsatzea zenuen…
Adimen artifiziala, errealitate areagotua, gizartearekin konprometitutako marketina, SEO belaunaldi berria…
Gaur egungo marketinaren aro likidoan, konstante bakarra aldaketa da. Hori dela eta, esanguratsuak eta eraginkorrak izan nahi duten enpresek eta erakundeek errealitate honetara egokitzen jakin behar dute.
Diagonalen enpresei eta erakundeei marka-estrategiak* diseinatzen laguntzen diegu, bizitza dibertigarriagoa egiten diguten ezustekoak ekiditeko… beti ere beste norbaiti gertatzen zaizkionean. Edo beste marka batzuei.
(*) Marka-estrategia plan holistiko bat da, enpresei eta erakundeei euren publikoarekin konektatzen laguntzen diena hainbat alderdi gakoen bitartez, hala nola, ikuspegia, balio bereizgarria eta posizionamendua, komunikazio-estiloa edo marka-arkitektura.